Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Najprv tie zapekačky skúsim urobiť a až potom ich budem aj hodnotiť. Javí sa to byť podľa obrázkov dobré, rýchle a nenáročné. V podstate ani nie je čo pokaziť. Uvidím... Inak vďaka za recept. 

Pozdrav zo Slovenska až do Brna.

1 3
možnosti

Kocham polskie zapiekanki! A kdyby Vám tu vytknul kdokoliv cokoliv, nenechte si zkazit náladu. Alespoň pro mě je Váš článek dobrou inspirací, ještě jsem je nikdy doma nedělala, ale už si na ně dělám zálusk. Díky za připomenutí této výtečné pochoutky! R^

1 2
možnosti

máte tam toho málo! ;-)Ty bombové polské zapiekanki jsou tak naložené, že pečivo pod nimi není skoro vidět :) více žampionů a sýr je lepší nastrouhat a pokrýt to celé :) Výborná rychlá večeře. (jde to i bez žampionů, třeba s pórkem, nebo anglickou..)R^

2 0
možnosti

"Nejprve vezměte žampiony a nakrájejte je na menší kousky. Dále vezměte salám a rovněž ten nakrájejte na menší kousky."

Aneb proč to napsat jednoduše, když to jde složitě? Přitom stačila jenom jedna věta. Nejprve vezměte žampiony a salám a nakrájejte na menší kousky. :-)

3 1
možnosti

"...jaké koupíte, nechávám na vás, nicméně doporučuji spíše takové, které jsou širší (nejsou tedy příliš úzké)."

No kdo by to byl býval řekl, že širší bagety jsou takové, které nejsou příliš úzké! :-D

2 1
možnosti

O85t63t87o 39K61ö37s42t10e42r

17. 5. 2014 11:50

Znáte recepty blogera Vladimíra Kroupy?

4 0
možnosti

Fotky má nadepsané podobně, suroviny skoro shodné, eidam třicítka to pečetí ... to bude ztracený syn ;-)

4 0
možnosti

Nejste ten Hruška z Novy?

4 0
možnosti

Láďa Hruška je někdo jiný :-) Opravdu se neobjevuji každý večer v TV :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 326
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1971x
Věnuji se esperantu, železnici a veřejné dopravě. V lednu 2016 jsem úspěšně ukončil magisterský obor na Fakultě regionálního rozvoje a mezinárodních studií Mendelovy univerzity. Rád cestuji, zejména do Polska, kde jsem navštívil např. Varšavu, Malbork a Osvětim. Můžete také navštívit můj miniblog na Twitteru Příležitostně píšu články na server ŽelPage, přehled článků zde. Aktuálně pracuji pro České dráhy. Pravidelně taktéž přispívám na esperantskou Wikipedii. Od září 2014 jsem členem základního článku Hnutí Brontosaurus Zeměchvály, od ledna 2016 pak radním tohoto článku. Od července 2017 do října 2018 jsem spravoval stránku Esperanto.cz na Facebooku. V květnu 2020 jsem spustil novou stránku o Lesnickém Slavínu, oblasti nedaleko Brna. Tento web dnes nabízí tipy na výlety, fotografie a cesty pro každého. Přeložen je i do esperanta. Moje vizitka: http://about.me/miroslavhruska.