Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Hele, smí se do toho Brna alespoň přijít pěšky?:-)

4 0
možnosti
KK

Kde to je, to Brno? ;-D

1 0
možnosti
JR

J67a23n 61R26á81ž

22. 12. 2018 15:56

Je to hezké místo k zastavení na cestě z velkého parkoviště u Vltavy na počátku dálnic D1,4,5,6,7,8,10,11 do Bratislavy, či Vídně.

0 0
možnosti
Foto

Já osobně bych si tento jeden předlouhý článek rozdělil na pokračování na 3 samostatné. A pouze dodám, že pokud jednotlivé kraje uvažují, že jednoho krásného dne dojde ke sjednocení jízdného, tak bych chtěl vědět jak, když se jízdné stává téměř každým rokem složitější a složitější!!?

1 1
možnosti
MH

Ve srovnání s předchozím článkem "Makáme ... 75 % sleva na jízdném ... ale za jakou cenu?" je to článek přeci jen kratší :-)

0 0
možnosti
JS

Píšete dlouze, vědecky analyzujete stav s cílem dokázat, že to zlevnění je špatné. Bohužel mám zcela opačné zkušenosti. Jak studenti tak důchodci, kteří nevlastní Mercedes, to velmi uvítali.

3 0
možnosti
VZ
  • Počet článků 326
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1971x
Věnuji se esperantu, železnici a veřejné dopravě. V lednu 2016 jsem úspěšně ukončil magisterský obor na Fakultě regionálního rozvoje a mezinárodních studií Mendelovy univerzity. Rád cestuji, zejména do Polska, kde jsem navštívil např. Varšavu, Malbork a Osvětim. Můžete také navštívit můj miniblog na Twitteru Příležitostně píšu články na server ŽelPage, přehled článků zde. Aktuálně pracuji pro České dráhy. Pravidelně taktéž přispívám na esperantskou Wikipedii. Od září 2014 jsem členem základního článku Hnutí Brontosaurus Zeměchvály, od ledna 2016 pak radním tohoto článku. Od července 2017 do října 2018 jsem spravoval stránku Esperanto.cz na Facebooku. V květnu 2020 jsem spustil novou stránku o Lesnickém Slavínu, oblasti nedaleko Brna. Tento web dnes nabízí tipy na výlety, fotografie a cesty pro každého. Přeložen je i do esperanta. Moje vizitka: http://about.me/miroslavhruska.