Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Nehledejte problém tam, kde není. Kolika lidem se asi naskytne situace, že u jedné cesty bude dvakrát měnit spoj, potažmo místenku? Já mohu nabídnout daleko větší poťouchlost ČD:

Objednáváte si přes e-shop jízdenku například z Opavy do Prahy s přestupem na Pendolino v Ostravě. Každý rozumně uvažující člověk by si zakoupil jednu jízdenku z Opavy až do Prahy. Jenže to má háček. Když to tak uděláte, stojí vás to mnohem víc, než když si zakoupíte dvě jízdenky. Jednu z Opavy do Ostravy a druhou z Ostravy do Prahy. Je to proti veškeré logice. Člověk by čekal, že tomu bude přesně naopak. Můžete vyzkoušet. :-)

1 0
možnosti
MH

Tak tohle je bohužel klasika. Podobně si můžete chtít koupit jízdenku z Prahy do Hrušovan u Brna a vyjde vás to levněji, když jízdenky rozdělíte a koupíte si včasnou jízdenku.

1 0
možnosti
Foto

Mně vadí spíše nepřenosnost jízdenek mezi jednotlivými přepravci. Například na trati Plzeň-Žatec provozuje rychlíky společnost GW Train. Na trati Plzeň-Praha zas provozují rychlíky České dráhy. Dříve, když jsem jel do Prahy přes Plzeň, mohl jsem si třeba v Žihli zakoupit jízdenku až do Prahy. Teď si musím zakoupit v Žihli jízdenku do Plzně (GW Train) a potom ještě v Plzni jízdenku do Prahy (České dráhy).

0 0
možnosti
MH

Na tomhle je ještě navíc prekérní jiná věc, kterou jsem nedávno řešil pro známého. Vracel se ze setkání ve Vodňanech do Budějovic. Jenže ouha, trať Číčenice - Černý Kříž jezdí GW Train. A v Číčenicích je pokladna. Ale na přestup jsou sotva 4 minuty. No raději jsem známému jízdenku z Číčenic do Budějovic koupil online sám, aby nemusel platit za jízdenku přirážku, kdyby náhodou nestihl během přestupu koupit jízdenku.

Nebo mohl kupovat až ve vlaku s tím, že by prokázal, že přijel jiným dopravcem? To teď nevím ...

A jinak bude hůře, Ústecký kraj už si vybral RegioJet ...

0 0
možnosti
  • Počet článků 326
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1971x
Věnuji se esperantu, železnici a veřejné dopravě. V lednu 2016 jsem úspěšně ukončil magisterský obor na Fakultě regionálního rozvoje a mezinárodních studií Mendelovy univerzity. Rád cestuji, zejména do Polska, kde jsem navštívil např. Varšavu, Malbork a Osvětim. Můžete také navštívit můj miniblog na Twitteru Příležitostně píšu články na server ŽelPage, přehled článků zde. Aktuálně pracuji pro České dráhy. Pravidelně taktéž přispívám na esperantskou Wikipedii. Od září 2014 jsem členem základního článku Hnutí Brontosaurus Zeměchvály, od ledna 2016 pak radním tohoto článku. Od července 2017 do října 2018 jsem spravoval stránku Esperanto.cz na Facebooku. V květnu 2020 jsem spustil novou stránku o Lesnickém Slavínu, oblasti nedaleko Brna. Tento web dnes nabízí tipy na výlety, fotografie a cesty pro každého. Přeložen je i do esperanta. Moje vizitka: http://about.me/miroslavhruska.