Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Z30d56e22n95ě52k 21H33r67u26b22ý 5255438911326

Můj zážitek s první třídou - měsíc starý. Jeli jsme s kamarádem a našimi dětmi (celkem 5ks) na výlet z Hradce Králové do Častolovic. Zakoupili jsme na doporučení pokladního nějakou zpáteční skupinovou jízdenku. Vlak vypraven z HK, takže nebyl problém najít si místo.

Na cestě zpět přijel vlak do Častolovic ze směru Letohrad narvaný k prasknutí, jen první třída úplně prázdná. Nu což, doplatíme rozdíl, hlídat pět stojících dětí se nám nechtělo. Přišla průvodčí a prý doplatek k naší skupinové jízdence nelze, že takový doplatek nemá v systému. Navrhoval jsem, ať vyjede ze svého přístroje jakýkoliv jiný doklad v hodnotě toho doplatku (tržba jako tržba) a prý nelze. A nemůže nás ani nechat v té první třídě.

Takže ČD prostě raději vozí v první třídě vzduch a i když jim nabízíte peníze, odmítnou je. Jako podnikatel toto nechápu a příště prostě pojedu autem.

0/0
9.8.2017 8:43

M41i91r30o12s82l57a26v 96H97r44u42š46k81a 1680855323975

Tak to jste asi musel narazit na průvodčí, která asi něco nevěděla. Polde stránky https://www.cd.cz/typy-jizdenek/1-trida/-26332/ paltí, že u vyjmenovaných jízdenek a slev není možné dokoupit jednorázový doplatek do 1. třídy, ale je nutné vždy doplatit rozdíl mezi cenou jízdenky 1. třídy a zaplacenou cenou za původní jízdenku.

A ve výpisu je i jízdenka skupinová. Takže nevím, proč se tvářila, že to nejde. Nebo já něco nechápu.

0/0
9.8.2017 12:26

L53i23b76o61r 76S47k26ý28p97a91l46a 7118533732420

Nějak jsem při svých (služebních) cestách do Mnichova zjistil, že tamní vlaky nijak nedrncají a jediné, co je mírně poznat, je rozjezd a brzdění a to stejné platí o metru (v tom pražském bych si bez držení vyrazil o něco zuby...). Rovněž tak tramvaje v Mnichově jsou nebezpečné tím, že nejsou slyšet, když jedou po ulici. Tak mám spíš dojem, že to ty naše dráhy dělají schválně - abyste poznali, že někam jedete...

0/0
9.8.2017 0:52

M25a39r26t71i27n 84P74e28t67r87z20i40l36e65k 5875354244135

nedavno jsem mel moznost projet se vlakem "vyssi kvality."pochopil jsem,ze ty normalni vlaky budou sai dobytcaky.neboy vlak vyssi kvality se skladal ze starych vagonu,pamatujicich komunisty,toalety tez jiz pamatovaly hodne.nejak jsem neoochopil,v cem se ta vyssi kvalita skryvala.

0/0
8.8.2017 21:58

M62i66r53o15s23l92a38v 64H80r14u51š64k82a 1140255733645

To se bohužel stává. Na některé rychlíky vyšší kvality, na kterých by měla jet jednotka InterPanter je bohužel kvůli poruchovosti InterPanterů občas nasazena starší souprava. V takovém případě byste ale měl mít nárok na kompenzaci ve výši 30 Kč za chybějící zásuvky a WiFi.

0/0
9.8.2017 12:29

M83i21l14a40n 64H12l46a34d21k58ý 8902148940

V pondělí jsem jel s ČD ráno z Brna do Hodonína nějaký "lepším" vlakem. Jelo více lidí, měl jsem starosti a tak jsem nedával na situaci kolem sebe pozor. Sedl jsem si. Po čase přišla průvodčí a chtěla ať doplatím, protože prý sedím v 1.třídě. Řekl jsem že se omlouvám a že se tedy přesunu do 2 třídy. OK. Jen jsem nepochopil, v čem je vlastně rozdíl, kromě toho, že 1. třída měla sedadla červená a nepatrně větší stolek, než 2. třída, která měla sedadla modrá. Napadá někoho v čem jiném je 1.třída lepší ? Mně tedy ne. Za co tam chtějí ČD více peněz ?

0/0
8.8.2017 19:39

J56o82s44e98f 67Č29i32h11á61k 7901229420206

Stalo se mi totéž v příměstském vlaku. Rozdíl byl v jiném odstínu modré na potahu a možná kvůli zásuvce, ale to si nejsem jistý.

0/0
9.8.2017 5:43

M45i62r71o46s75l52a54v 83H93r58u11š97k38a 1550935243185

V jedničce InterPantera by mělo být možná více zásuvek. No a měl byste tam mít více klidu, protože většinu cestujících napadne jet dvojkou a ve špičce pak jim nezbývá nic jiného než stát v uličce. Ale jinak servis navíc žádný.

0/0
9.8.2017 6:59



AUDIOZÁZNAM

Petice

Zmeškali jste přenos čtení Davida Vlka? Poslechněte si ho tady.



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.