Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak to se Vám fakt hodně povedlo. Moc pěkné povídání, a velmi zajímavé informaceR^

Takže, do příštího roku Vám přeji, hodně takových povedených cest!:-)

0 0
možnosti

Hezké fotografie a zajímavé povídání i užitečné informace pro případnou návštěvu Londýna.R^

1 0
možnosti
Foto

Pěkné, byl jsem tam v roce 13 a 14 to již byla jen krátká návštěva v Londýně a pak přes Stonehenge dál do Skotka. To vám taky doporučuji včetně ostrova Skye. Je tam nádherná příroda. Jen do Stonehenge je docela vysoké vstupné.

0 0
možnosti

Povedené. A co cesta do Skotska? Či na Island?

2 0
možnosti

Uvidíme, bylo by to zajímavé :-) Příště bych rád již využil dny v Londýně i pro nějaký výlet mimo město, láká mne Stonehenge :-) Island asi spíš ne, tam nelétá Ryanair ;-)

2 0
možnosti

R^

Já jsem byl v Londýně poprvé vloni a taky se mi tam moc líbilo. Mám z toho hromadu fotek a dvouhodinové video.

P.S. Esperanto jsem se kdysi učil na střední škole. Dnes bych dal dohromady tak leda "London estas granda kaj bela urbo". :-)

2 0
možnosti

Tak to jsem rád, že se článek líbí :-) Já osobně jsem taky dost fotil, někdy foťákem, někdy když se mi nechtělo vytahovat foťák, tak novým mobilem :) Čili taky hromada fotek :-)

1 0
možnosti

Díky - jsem rád, že se článek líbí :)

1 0
možnosti
  • Počet článků 326
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1971x
Věnuji se esperantu, železnici a veřejné dopravě. V lednu 2016 jsem úspěšně ukončil magisterský obor na Fakultě regionálního rozvoje a mezinárodních studií Mendelovy univerzity. Rád cestuji, zejména do Polska, kde jsem navštívil např. Varšavu, Malbork a Osvětim. Můžete také navštívit můj miniblog na Twitteru Příležitostně píšu články na server ŽelPage, přehled článků zde. Aktuálně pracuji pro České dráhy. Pravidelně taktéž přispívám na esperantskou Wikipedii. Od září 2014 jsem členem základního článku Hnutí Brontosaurus Zeměchvály, od ledna 2016 pak radním tohoto článku. Od července 2017 do října 2018 jsem spravoval stránku Esperanto.cz na Facebooku. V květnu 2020 jsem spustil novou stránku o Lesnickém Slavínu, oblasti nedaleko Brna. Tento web dnes nabízí tipy na výlety, fotografie a cesty pro každého. Přeložen je i do esperanta. Moje vizitka: http://about.me/miroslavhruska.