Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak to se Vám fakt hodně povedlo. Moc pěkné povídání, a velmi zajímavé informaceR^

Takže, do příštího roku Vám přeji, hodně takových povedených cest!:-)

0 0
možnosti
PL

Hezké fotografie a zajímavé povídání i užitečné informace pro případnou návštěvu Londýna.R^

1 0
možnosti
Foto

Pěkné, byl jsem tam v roce 13 a 14 to již byla jen krátká návštěva v Londýně a pak přes Stonehenge dál do Skotka. To vám taky doporučuji včetně ostrova Skye. Je tam nádherná příroda. Jen do Stonehenge je docela vysoké vstupné.

0 0
možnosti
SK

Povedené. A co cesta do Skotska? Či na Island?

2 0
možnosti
MH

Uvidíme, bylo by to zajímavé :-) Příště bych rád již využil dny v Londýně i pro nějaký výlet mimo město, láká mne Stonehenge :-) Island asi spíš ne, tam nelétá Ryanair ;-)

2 0
možnosti
MS

R^

Já jsem byl v Londýně poprvé vloni a taky se mi tam moc líbilo. Mám z toho hromadu fotek a dvouhodinové video.

P.S. Esperanto jsem se kdysi učil na střední škole. Dnes bych dal dohromady tak leda "London estas granda kaj bela urbo". :-)

2 0
možnosti
MH

Tak to jsem rád, že se článek líbí :-) Já osobně jsem taky dost fotil, někdy foťákem, někdy když se mi nechtělo vytahovat foťák, tak novým mobilem :) Čili taky hromada fotek :-)

1 0
možnosti
MH

Díky - jsem rád, že se článek líbí :)

1 0
možnosti