Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ceny skupinových jízdenek v MHD variantě zrovna výhodné nejsou, při těhle cenách by měly platit pro 5 lidí bez ohledu na věk (aspoň ty regionální + MHD). Chybí mi tu obecně staré regionety pro 5 lidí na osobáky v regionu a ČDNET pro 5 lidí za 900. V Německu to omezené na věk není. V Olomouci je navíc MHD tak levná, že se o výhodnosti moc mluvit nedá.

0 0
možnosti

To máte sice pravdu, že v Německu není omezení věku. Ale na druhou stranu je tam omezení na typy vlaků, takže i když jsou regionální vlaky v Německu také celkem rychlé, přeci jen strávíte času na cestě s jízdenkou pro regionální vlaky než s jízdenkou pro vlaky ICE, byť dražší.

Ale jinak si myslím, že rodina o dvou lidech nad 15 let a třech dětech do 15 let je díky této nabídce v kombinaci s MHD pořád docela slušně zvýhodněna, minimálně v případě Prahy či Ostravy...

0 0
možnosti

Také jsem se setkala s jedním "vylepšením" u ČD, při němž mi spadla brada. Koupila jsem si jízdenku v e-shopu, která sice obsahuje kód, ale i přesto jsem byla průvodčím ve vlaku legitimována. Prý proto, aby se jízdenka nedala zneužít, tedy použít opakovaně. Je to opravdu tristní - průvodčí jsou vybaveni elektronickým zařízením a přitom nejsou schopni zajistit tak jednoduchou věc. Dříve jim stačily štípací kleštičky. ;-D;-D

0 3
možnosti

To ale není nic nového :) Loni taky můj kamarád koupil jízdenku z Prahy do Děčína a průvodčí nadiktoval kód transakce a k tomu ukázal občanku.

A když jsem si kupoval teď kvůli cestě po Německu ty víkendové jízdenky, tak byly rovněž napsány na mne, respektive kamaráda a při kontrole jsem předložil občanku, respektive bahn kartu :)

0 0
možnosti