Děkujeme za pochopení.
M55i83r40o36s62l79a69v 10M17a36c83e25k
V Brně je jedno z nejkouzelnějších nádraží v Česku. Kdo to tam nezná, myslí, že je hnusné, ale není. Těch překlápěcích cedulí je škoda
M87i69r41o22s15l24a13v 31H19r98u74š36k58a
No, jak to kdo vezme. Jak se můžete dočíst níže, ten systém měl i nevýhody... (a jistě mi pan Dvořák dá za pravdu, že v případě změny v názvech stanic, respektive teď při zavedení kategorie RJ (Railjet) (bo s takovou kategorií se asi nepočítalo, vím, že bylo možné vidět TGV, snad i ICE...) ten systém překlápěcích cedulí přinášel komplikace).
P35a25v84e27l 97D78v81o67ř89á14k
Původní zobrazovací systém měla též dodat fa Mikrovox, avšak ve výběrovém řízení zvítězila italská firma, jméno si už nepamatuji, neboť pozvala vedení na delší návštěvu italského závodu a ostatních místních pozoruhodností.
O zkušenostech s italským systémem by mohli operátorky vyprávět. Protože však neměl automatické hlášení, zůstalo tam naše. Což byl problém - obsluhovat se musely systémy dva.
Já odešel do důchodu před desíti lety, kolega se asi též chystá.
Mikrovox v r. asi 1995: http://www.nebakov.cz/obrazky/mvox1.jpg
M38i89r62o45s19l90a38v 58H36r73u93š39k17a
Pokud to tedy chápu dobře, fungoval doposud režim "dvou systémů" - jeden na hlášení a jeden na panely? A nebylo to nějak rozumně synchronizované?
Jinak ta italská firma je podle mne solari udine...
- Počet článků 326
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1971x