Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Děkujeme za pochopení.
J16a31k47u37b 50M30o13u78č63k21a
28. 3. 2015 20:03
V Brně nejsou trolejbusy s naftovým, ani s bateriovým pohonem. Občas se stává, že cestující pár metrů zatlačí, když je to třeba, ale tím to končí.
0
0
možnosti
E67v93ž25e77n 52P24o64l69á86k
28. 3. 2015 13:07
K čemu to ale je? Myslel jsem, že trolejbus může něco ujet i na baterii, což by k manipulačním obratům jistě stačilo.
0
0
možnosti
M14i40r91o29s43l54a77v 52M50a48c36e39k
28. 3. 2015 12:19
zajímavé jak se ty dráty točí ... díky za článek, karma
0
0
možnosti
- Počet článků 326
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1971x
Věnuji se esperantu, železnici a veřejné dopravě. V lednu 2016 jsem úspěšně ukončil magisterský obor na Fakultě regionálního rozvoje a mezinárodních studií Mendelovy univerzity. Rád cestuji, zejména do Polska, kde jsem navštívil např. Varšavu, Malbork a Osvětim. Můžete také navštívit můj miniblog na Twitteru Příležitostně píšu články na server ŽelPage, přehled článků zde. Aktuálně pracuji pro České dráhy. Pravidelně taktéž přispívám na esperantskou Wikipedii. Od září 2014 jsem členem základního článku Hnutí Brontosaurus Zeměchvály, od ledna 2016 pak radním tohoto článku. Od července 2017 do října 2018 jsem spravoval stránku Esperanto.cz na Facebooku. V květnu 2020 jsem spustil novou stránku o Lesnickém Slavínu, oblasti nedaleko Brna. Tento web dnes nabízí tipy na výlety, fotografie a cesty pro každého. Přeložen je i do esperanta. Moje vizitka: http://about.me/miroslavhruska.