Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TH

Ještě by se slušelo dodat, že Java.com automaticky nabízí 32bit Javu. Pro 64bitové operační systémy je vhodné si ale stahovat 64bitovou javu, kterou to nikomu nenabídne (protože přistupujete na web s 32bitovým prohlížečem, i když máte 64bit systém).

Proto je třeba v sekci ke stažení dát "All downloads" a tam vybrat 64bitovou Javu. 

Pokud spouštíte nějaké náročnější programy v Javě (např Minecraft atp.) , je toto docela důležité, protože 32bit Java má maximální kapacitu paměti 1GB, kdežto 64bitová Java může mít i mnohem více. Často je to rozdíl mezi plynulou a sekající/nefungující aplikací...

Jinak za osvětový článek R^R^

0 0
možnosti
MH

To máte pravdu. Ta 64bitová verze je tam opravdu schovaná. Dopsal jsem to na závěr článku.

0 0
možnosti
AS

Teda zrovna Vás potřebuju:-) Nedaří se mi aktualizace na verzi 8, protože 7 vykazuje nějaké závady. Odinstalovat popsaným postupem nejde - protože tam zase vadí ty závady. Nevím už přesně, co mi to píše, mám to na PC v práci, ale nesetkal jste se s tím a neznáte řešení?

0 0
možnosti
MH

Tak s tímto jsem se bohužel nesetkal, takže nevím takto na dálku, co by mohlo být problém. Ale je to zvláštní. Ale snad se najde někdo s podobným problémem a přispěje svým tipem do diskuse.

0 0
možnosti
  • Počet článků 326
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1971x
Věnuji se esperantu, železnici a veřejné dopravě. V lednu 2016 jsem úspěšně ukončil magisterský obor na Fakultě regionálního rozvoje a mezinárodních studií Mendelovy univerzity. Rád cestuji, zejména do Polska, kde jsem navštívil např. Varšavu, Malbork a Osvětim. Můžete také navštívit můj miniblog na Twitteru Příležitostně píšu články na server ŽelPage, přehled článků zde. Aktuálně pracuji pro České dráhy. Pravidelně taktéž přispívám na esperantskou Wikipedii. Od září 2014 jsem členem základního článku Hnutí Brontosaurus Zeměchvály, od ledna 2016 pak radním tohoto článku. Od července 2017 do října 2018 jsem spravoval stránku Esperanto.cz na Facebooku. V květnu 2020 jsem spustil novou stránku o Lesnickém Slavínu, oblasti nedaleko Brna. Tento web dnes nabízí tipy na výlety, fotografie a cesty pro každého. Přeložen je i do esperanta. Moje vizitka: http://about.me/miroslavhruska.