Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Když jsem jezdíval po montážích tak jsem cenu jízdného neřešil. Dostával jsem jizdné proplacené do diet.

Ted pracuji cca 10 km doma a přes zimu jezdím do práce  autem. Jezdit do města vlakem a pak ještě z města do práce autobusem je docela opruz. A cena jízdného proti autu je asi o 30% míň. Pokud jezdíme ve dvou lidech a to přes tu zimu ano, Tak je autu jasná volba, jak co se týká financí, tak úspory času.

Jaro, léto a podzim jezdím na kole a to jde. Na kolo sednu kdy chci a kdy zkončím v práci. Nemusím řešit třeba hodinový přesčas .Autem to trvá deset až dvanáct minut a na kole dvacet pět minut pohodové jízdy, ale kolo je hlavně super odvaz od práce. Jízda kolem řeky Moravy je sice o 5 kiláků delší, ale jedu kolem lesa a to je prostě paráda. Takže s ČD jezdíme pouze tehdy když už děti skučí, že je to pro ně malé dobrodružství.A že jsme dlouho nikam vlakem nejeli.

Ty ceny za jízdenky to je fakt síla o proti tomu když jsem jezdil do školy do Brna tak jsem za jízdenku dal dvacku a to bylo šedesát km a dnes tu dvacku dám za cestu Z Moravské nové vsi do Hodonína cca devět km. [>-]

0 0
možnosti

proč to dělat jednoduše, když to jde složitě.;-)

a technická...u skupinové jízdenky ste zapomněl na to, že ta In karta stojí 990,-...do určitého počtu naježděných kilometrů se tedy vyplatí jen skupinovka bez In karty

1 0
možnosti

Vážený pane Drásale, úvodem mi dovolte poděkovat za Váš zájem o můj článek. Máte pravdu, že v určitých případech je zbytečné, aby si dva lidi In-kartu kupovali, protože toho projezdí méně a tudíž kupovat si In-kartu za 990 Kč se jim nevyplatí, protože ta sleva se jim nevrátí.

Proto jsem také napsal na závěr článku, že je třeba zvážit možnosti nabídek.

1 0
možnosti

Jizdne CD je tak komplikovane, ze ani jejich zamestnanci se v tom nevyznaji. Vznesl jsem dotaz na nejlevnejsi variantu pravidelneho cestovani na urcite trase a dostal jsem jen nabidku vselijakych karet a slevenek, v ktery se nebylo mzne vyznat.

1 0
možnosti
  • Počet článků 326
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1971x
Věnuji se esperantu, železnici a veřejné dopravě. V lednu 2016 jsem úspěšně ukončil magisterský obor na Fakultě regionálního rozvoje a mezinárodních studií Mendelovy univerzity. Rád cestuji, zejména do Polska, kde jsem navštívil např. Varšavu, Malbork a Osvětim. Můžete také navštívit můj miniblog na Twitteru Příležitostně píšu články na server ŽelPage, přehled článků zde. Aktuálně pracuji pro České dráhy. Pravidelně taktéž přispívám na esperantskou Wikipedii. Od září 2014 jsem členem základního článku Hnutí Brontosaurus Zeměchvály, od ledna 2016 pak radním tohoto článku. Od července 2017 do října 2018 jsem spravoval stránku Esperanto.cz na Facebooku. V květnu 2020 jsem spustil novou stránku o Lesnickém Slavínu, oblasti nedaleko Brna. Tento web dnes nabízí tipy na výlety, fotografie a cesty pro každého. Přeložen je i do esperanta. Moje vizitka: http://about.me/miroslavhruska.