Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jezdém vlakem jen párkrát za rok. Někdy s partičkou, někdy s rodinou, někdy sám.

A systém slev je pro mě velmi složitý, že jej nepoužíváme.  In karta taková, In karta maková. sleva SO+ne (škoda že tam není i pátek) sleva zpáteční (=miniaturní) slevy skupinové (2 jsou skupina?), kilometrická banka, slevy pro děti jen s průkazem totožnosti a fotografií (kde je mají mé nezletilé děti sebrat?), slevy pro seniory, slevy ze slevy.....

1 1
možnosti

A70l15a48n 46Ř49e44p91k58a

5. 2. 2014 14:20

Systém slev není složitý, stačí místo remcání zapojit mozek nebo se zeptat na pokladně/infolince/mailem. A průkaz dítěte pod 15 pro slevu Vám na pokladně na počkání rádi vystaví (potřebují jen fotku a je tam nějaký drobný poplatek).

0 0
možnosti

Jezdil jsem asi půl roku před jedenácti lety do práce vlakem z Moravské Nová Vsi do Hodonína a pak ještě autobusem na Kapřiska do průmyslové zony. A po pár zpožděních od 10 minut třeba i po hodinu a půl, jsem se naštval koupil kolo a deset let tam jezdím do práce na kole a kromě ledna a ůnora kdy musím jezdit těch deset kiláků autem jsem z kolem maximálně spokojený. Ve vlaku jezdím pouze když jedeme z dětma na výlet, tak dvakrát do roka. Jinak je rychlejší pohodlnější auto a navíc můžeme vyrazit kdy chceme což je asi ta nejdůležitější věc. Takže ČD pokud nemusím tak ne. Ale mám inkartu na volání z Vodafonem a to je pohoda za 90 kč měsíčně.R^

0 0
možnosti
Foto

vezměte to z té lepší stránky...třeba zmínění žáci,studenti a dojiždějící si naopak stěžoval nebudou.:-)

0 0
možnosti

Hezký svátečný den.

Na ČD mi nesahejte. Dojíždím do práce dráhou každý den už tři roky.Už dvakrát jsme jeli v čmoudícím vagóně, už několikrát jsme si nebyli jisti zda-li vůbec dojedem do práce. Několikrát jsme nedojeli. Ale doprava do zaměstnání je to nejlacinější. Dojíždím na in kartu 25 z Klášterce nad Ohří do Chomutova. Měsíčně mne to stojí méně než mého spolupracovníka z Chomutova , který dojíždí pomocí MHD.

No a už se ukazují i moderní soupravy.

1 1
možnosti
  • Počet článků 326
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1971x
Věnuji se esperantu, železnici a veřejné dopravě. V lednu 2016 jsem úspěšně ukončil magisterský obor na Fakultě regionálního rozvoje a mezinárodních studií Mendelovy univerzity. Rád cestuji, zejména do Polska, kde jsem navštívil např. Varšavu, Malbork a Osvětim. Můžete také navštívit můj miniblog na Twitteru Příležitostně píšu články na server ŽelPage, přehled článků zde. Aktuálně pracuji pro České dráhy. Pravidelně taktéž přispívám na esperantskou Wikipedii. Od září 2014 jsem členem základního článku Hnutí Brontosaurus Zeměchvály, od ledna 2016 pak radním tohoto článku. Od července 2017 do října 2018 jsem spravoval stránku Esperanto.cz na Facebooku. V květnu 2020 jsem spustil novou stránku o Lesnickém Slavínu, oblasti nedaleko Brna. Tento web dnes nabízí tipy na výlety, fotografie a cesty pro každého. Přeložen je i do esperanta. Moje vizitka: http://about.me/miroslavhruska.