Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nehledejte problém tam, kde není. Kolika lidem se asi naskytne situace, že u jedné cesty bude dvakrát měnit spoj, potažmo místenku? Já mohu nabídnout daleko větší poťouchlost ČD:

Objednáváte si přes e-shop jízdenku například z Opavy do Prahy s přestupem na Pendolino v Ostravě. Každý rozumně uvažující člověk by si zakoupil jednu jízdenku z Opavy až do Prahy. Jenže to má háček. Když to tak uděláte, stojí vás to mnohem víc, než když si zakoupíte dvě jízdenky. Jednu z Opavy do Ostravy a druhou z Ostravy do Prahy. Je to proti veškeré logice. Člověk by čekal, že tomu bude přesně naopak. Můžete vyzkoušet. :-)

1 0
možnosti

Tak tohle je bohužel klasika. Podobně si můžete chtít koupit jízdenku z Prahy do Hrušovan u Brna a vyjde vás to levněji, když jízdenky rozdělíte a koupíte si včasnou jízdenku.

1 0
možnosti
Foto

Mně vadí spíše nepřenosnost jízdenek mezi jednotlivými přepravci. Například na trati Plzeň-Žatec provozuje rychlíky společnost GW Train. Na trati Plzeň-Praha zas provozují rychlíky České dráhy. Dříve, když jsem jel do Prahy přes Plzeň, mohl jsem si třeba v Žihli zakoupit jízdenku až do Prahy. Teď si musím zakoupit v Žihli jízdenku do Plzně (GW Train) a potom ještě v Plzni jízdenku do Prahy (České dráhy).

0 0
možnosti

Na tomhle je ještě navíc prekérní jiná věc, kterou jsem nedávno řešil pro známého. Vracel se ze setkání ve Vodňanech do Budějovic. Jenže ouha, trať Číčenice - Černý Kříž jezdí GW Train. A v Číčenicích je pokladna. Ale na přestup jsou sotva 4 minuty. No raději jsem známému jízdenku z Číčenic do Budějovic koupil online sám, aby nemusel platit za jízdenku přirážku, kdyby náhodou nestihl během přestupu koupit jízdenku.

Nebo mohl kupovat až ve vlaku s tím, že by prokázal, že přijel jiným dopravcem? To teď nevím ...

A jinak bude hůře, Ústecký kraj už si vybral RegioJet ...

0 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS