Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Prokouklo to :-)

1 0
možnosti
MH

Jsem rád, že článek zaujal :-)

0 0
možnosti
JH

J42i46ř21í 48H70o47r15á91k

23. 6. 2018 21:43

Díky za tip! V Cieszyně už jsem byl několikrát a nevěřil, že by se nádraží mohlo někdy opravit. Navíc tam myslím jistou dobu nejezdily vůbec vlaky (?), i když ani teď se už nedá počítat s revitalizací trati do Bielska-Białej. Dnes jsem se zase po pár letech prošel do Cieszyně, svezl se vlakem do Českého Těšína - takhle hezky to nádraží snad nevypadalo nikdy. Až do podzimu je ale výluka směrem do Zebrzydowic, k nám to ale jezdí pořád.

0 0
možnosti
MH

To jsem rád, že vás článek inspiroval! Já jsem byl v Cieszynie relativně nedávno znovu na nákupech a zase jsem objevil nějaké zajímavé věci :-)

1 0
možnosti
DR

Pěkné. Asi budu muset zase po čase zajet na trh. :-)

0 0
možnosti
Foto

Pěkné fotky:-)R^ Já totiž ujizdim na nádražích a vlacích.:-)

1 0
možnosti
MH

Díky za reakci, jsem rád, že vás můj článek potěšil :-)

0 0
možnosti
AR

Budu to muset vyzkoušet z našeho Těšína vlakem do polského.:-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS