Diskuse

Netradiční květnový výlet do Polska aneb Polsko (rychlo)vlakem i letadlem - díl první

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

:-)R^ Hezké, zrovna jsem si výlet do Polska dohodla s kamarádem, tak se zeptám.. jak se tam pohybují ceny jízdenek? Chceme jet z Prahy do Krakova a v Polsku Osvětim, Vratislav, Varšava a k Baltu, tak jen abychom věděli s čím počítat.. Vím že vše najdu na netu, ale vy budete asi vědět ;-)

0 0
možnosti

Dobrý den, obecně je jízdné v Polsku o něco dražší, ale na mnoho tras se dá sehnat akční jízdenka. Bohužel však bez přestupu, tj. nemůžete si zadat libovolnou trasu. Můžete tedy sehnat lístky na přímé Pendolino z Katowic do Gdansku (tedy podobně jako já jsem pořídil Katowice - Varšava za 49 zlotých na osobu), ale pokud byste chtěla jet s přestupem ve Varšavě, tak takové spojení si nemůžete vyřešit jednou jízdenkou přes internet.

V Polsku navíc jezdí více dopravců, především PKP Intercity a na některých trasách jsou i dálkové spoje dopravce POLREGIO, ten by měl o něco levnější. Kdyžtak mi napiště přímo zprávu, mohli bychom něco vymyslet.

0 0
možnosti
Foto

R^kdysi jsem tam byla ikdyž ne vlakem takže dík že jste mi osvěžil vzpomínky:-)

1 0
možnosti

To jsem rád, že se článek líbí! Druhý díl se snad bude líbit také!

0 0
možnosti
Foto

velmi zajímavé, karma

1 0
možnosti