Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PN

Ceny skupinových jízdenek v MHD variantě zrovna výhodné nejsou, při těhle cenách by měly platit pro 5 lidí bez ohledu na věk (aspoň ty regionální + MHD). Chybí mi tu obecně staré regionety pro 5 lidí na osobáky v regionu a ČDNET pro 5 lidí za 900. V Německu to omezené na věk není. V Olomouci je navíc MHD tak levná, že se o výhodnosti moc mluvit nedá.

0 0
možnosti
MH

To máte sice pravdu, že v Německu není omezení věku. Ale na druhou stranu je tam omezení na typy vlaků, takže i když jsou regionální vlaky v Německu také celkem rychlé, přeci jen strávíte času na cestě s jízdenkou pro regionální vlaky než s jízdenkou pro vlaky ICE, byť dražší.

Ale jinak si myslím, že rodina o dvou lidech nad 15 let a třech dětech do 15 let je díky této nabídce v kombinaci s MHD pořád docela slušně zvýhodněna, minimálně v případě Prahy či Ostravy...

0 0
možnosti
  • Počet článků 326
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1971x
Věnuji se esperantu, železnici a veřejné dopravě. V lednu 2016 jsem úspěšně ukončil magisterský obor na Fakultě regionálního rozvoje a mezinárodních studií Mendelovy univerzity. Rád cestuji, zejména do Polska, kde jsem navštívil např. Varšavu, Malbork a Osvětim. Můžete také navštívit můj miniblog na Twitteru Příležitostně píšu články na server ŽelPage, přehled článků zde. Aktuálně pracuji pro České dráhy. Pravidelně taktéž přispívám na esperantskou Wikipedii. Od září 2014 jsem členem základního článku Hnutí Brontosaurus Zeměchvály, od ledna 2016 pak radním tohoto článku. Od července 2017 do října 2018 jsem spravoval stránku Esperanto.cz na Facebooku. V květnu 2020 jsem spustil novou stránku o Lesnickém Slavínu, oblasti nedaleko Brna. Tento web dnes nabízí tipy na výlety, fotografie a cesty pro každého. Přeložen je i do esperanta. Moje vizitka: http://about.me/miroslavhruska.