Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

musím povedať ,že ma váš článok veľmi zaujal, pretože sa momentálne snažím čo to  o cestovaní vlakom do Paríža zistiť. Chcela by som sa vás preto spýtať, či je takáto možnosť ako z Furth im Wald-u aj zo Stuttgartu, pretože tam ideme toto leto a zvažujem možnosť že by sme z tade išli do Paríža. Preto by sa vás chcela opýtať či by sa to nejako dalo a ak by ste boli taký dobrý a našli ste si čas bola by som vám neskutočne vďačná, lebo ja sa do cestovania ako takého veľmi nerozumiem :)

1 0
možnosti

Dobrý den, omlouvám se, že reaguji až teď, ale nemám zapnuto, aby mi chodily e-maily s novými komentáři. Každopádně tato akční nabídka je platná z mnoha měst v Německu, to, že se dá sehnat i z místa blízko českých hranic, je spíše velké plus navíc pro lid z ČR.

Jinými slovy, i ze Stuttgartu se dá tato nabídka sehnat, počítejte však s tím, že lepší ceny budou pouze ráno a večer, kolem poledne budou ceny vyšší.

1 0
možnosti

Hodně mě váš článek zaujal. Už bych se na takvou cestu se svýma bolavýma nohama nevydala, ale ty ceny jsou srovnatelné s mým mládím. Zpáteční jízdenka do Paříže stála 480 Kčs. Mohla jsem po cestě vystoupit, kde jsem chtěla a pokračovat, kdy jsem chtěla. A pracovala jsem tehdy za 1400 hrubého, takže jste objevil opravdu dobrou cenu!R^

2 0
možnosti

Děkuji Vám za reakci. Jen dodám, že tato nabídka nenabízí možnost volného výstupu kdekoliv. Pokud byste chtěla takovýto bonus, tj. vystoupit podle potřeby, bylo by to už dražší. Ze svých cest vím, že v případě cesty do Polska není problém si pořídit jízdenku s možností výstupu kdekoliv na trase zpáteční jízdenky. To by šlo i v případě cesty do Paříže, ale takový doklad bude bohužel ač čtyřnásobně dražší.

1 0
možnosti

Nejsem nepřítel nových časů, v řadě věcí naopak. Jen si říkám, dnes musíte věnovat dost volného času tomu, kde co je levnější - markety, doprava, dovolená, ostříhání za třetinu ceny jen dopoledne nebo tuším ve čtvrtek atd. Dřív jsem si místo toho mohl zahrát na housle nebo jít na rande. Co je lepší?

4 1
možnosti

To je zajímavá úvaha. Na druhou stranu, při cestách s ČD se snažím vždy ušetřit jak to jde a nezdá se mi, že by mi to bralo moc času. Obvykle už nějak tuším, co si pořídím a pokud je to potřeba, koupím si jízdenku dopředu.

2 0
možnosti
  • Počet článků 326
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1971x
Věnuji se esperantu, železnici a veřejné dopravě. V lednu 2016 jsem úspěšně ukončil magisterský obor na Fakultě regionálního rozvoje a mezinárodních studií Mendelovy univerzity. Rád cestuji, zejména do Polska, kde jsem navštívil např. Varšavu, Malbork a Osvětim. Můžete také navštívit můj miniblog na Twitteru Příležitostně píšu články na server ŽelPage, přehled článků zde. Aktuálně pracuji pro České dráhy. Pravidelně taktéž přispívám na esperantskou Wikipedii. Od září 2014 jsem členem základního článku Hnutí Brontosaurus Zeměchvály, od ledna 2016 pak radním tohoto článku. Od července 2017 do října 2018 jsem spravoval stránku Esperanto.cz na Facebooku. V květnu 2020 jsem spustil novou stránku o Lesnickém Slavínu, oblasti nedaleko Brna. Tento web dnes nabízí tipy na výlety, fotografie a cesty pro každého. Přeložen je i do esperanta. Moje vizitka: http://about.me/miroslavhruska.